Bent u op zoek naar een handige, snelle en vooral efficiënte manier om uw bezoekers van het verzorgingstehuis te registreren? Denk dan een aan een digitale bezoekersregistratie software! Met digitale bezoekersregistratie kunt u heel gemakkelijk een grote stroom bezoekers snel registreren. U voorkomt wachtrijen bij de receptie en u hoeft geen papieren lijsten bij te houden. Naast verzorgingstehuizen is dit ook ideaal voor bedrijven die actief zijn in de horeca, evenementenbranche of de reiswereld.
Hoe werkt digitale bezoekersregistratie voor het verzorgingstehuis?
Er zijn veel mogelijkheden met bezoekersregistratie software. Eén van de voordelen is dat deze software automatisch een email stuurt naar de bezoekers. Wanneer de bezoeker in het verzorgingstehuis komt, kan hij of zij zich met de QR-code uit de email aanmelden of registreren. In de mail kunt uw organisatie tevens ook praktische informatie over de route, parkeren, Corona- en veiligheidsvoorwaarden of andere zaken opnemen. Wanneer de bezoekers bij uw incheckbalie aankomen hoeven ze enkel hun QR-code te tonen voor een automatische registratie. Met de digitale bezoekersregistratie zorgt u ervoor dat er geen onnodig contact is en kunt u snel en efficiënt bezoekers ontvangen. Daarnaast scheelt het ook nog eens in personeelskosten. U hoeft immers geen medewerkers in te zetten om de bezoekers te registreren.
Van alle gemakken voorzien
Met de bezoekersregistratie software bent u van alle gemakken voorzien. Deze software biedt u veel handige functionaliteiten. Ten eerste heeft u zo digitaal al alle gegevens van de bezoekers bij de hand. U kunt de software koppelen aan andere systemen, zoals een CRM-systeem. Handig als u later uw gasten nogmaals voor een activiteit in het verzorgingstehuis wil uitnodigen of een bedank e-mail wilt sturen voor hun bezoek. Daarnaast krijgt u ook een melding zodra iemand is geregistreerd. Ook kunt u, wanneer er een calamiteit in het tehuis zich voordoet een lijst uitdraaien van alle bezoekers die op dat moment aanwezig zijn. Via een app op de smartphone of via het DigiReceptie portaal kunt u een bericht naar de Bhv’ers sturen en afvinken welke mensen ‘veilig’ zijn tijdens een calamiteit. Daarnaast kunt u ook direct al de verplichte Corona Check uitvoeren en kunnen mensen zich snel registreren met de QR-code.
Heeft u geen zin meer in wachtrijen en wil u een duurzame, snelle en efficiënte manier om uw bezoekers te registreren? Dan is dit de ideale oplossing.
Recente reacties